Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Husfolket - 14 mars 2011 20:39

Så var vi gång då...nu finns det ingen återvändo, det är bara att ge järnet! Man ville ju helst bara ropa på hjälp idag när man kom ut till stugan och det såg ut som Sarajevo där...inte ett endaste fin träd kvar! man ville skrika...Nej jag vill inte, jag vill ha min gulliga fina stuga kvar! Ja den är ju kvar och inte är den fin heller, så bort med skiten nu fort innan jag ändrar mig!

Det känns lite tve men det kommer att kännas underbart när det är klart!

  

Stora fina stenen som man kan ha blommor på....  


  

oj vad ljust det blev....  


Nu blir grannarna nöjda....  


   

Båten blev flyttad med hjälp av en kran.....    


   

Vilken snöhög, undrar när den smälter.....    


   Det är blandade känslor just nu....mest glädje o förväntan!  

Ovido - Quiz & Flashcards