Alla inlägg under januari 2011

Av Husfolket - 13 januari 2011 17:47

Åh vad jag längtar till att snön ska smälta för de börjar byggstarten....Satt i alla fall igår och kollade in några kök ifrån Ikea och jag fastnade för tre stycken som jag kan tänka mig!


Ljust och fint....

 

Häftigt, känns lite nytt....

  

Lantlig känsla.....  

Ja vi får se viket det blir, kanske hittar ngt annat oxå som känns intressant....


Vi har ju ingen brådska  men det är kul att kolla...


Tjingeling ses snart igen!

Av Husfolket - 4 januari 2011 20:34

  

ja det här kortet kom idag ifrån vår granne och det är väl det sista ifrån den här sidan i alla fall på vintern...oj vad snö det är!

Av Husfolket - 1 januari 2011 15:10

För första gången i denna nystartade blogg som ska handla om vårt nya hus som vi ska bygga...

Just nu är det alldeles för mycket snö och det känns som att det är hur lång tid som helst att vänta...men det är bara att gilla läget.

Här kommer jag att lägga in bilder på hur bygget sakta kommer att löpa framåt!


Just nu är de olika loven (bygg o avlopp) betalade och klara....


Följ med oss på den här spännande resan...återkommer med ritningar så nifår se hur det kommer att bli! 


  

Detta ska bli vårt paradis på jorden!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kul att just du hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards