Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Kollat på kök

Av Husfolket - 13 januari 2011 17:47

Åh vad jag längtar till att snön ska smälta för de börjar byggstarten....Satt i alla fall igår och kollade in några kök ifrån Ikea och jag fastnade för tre stycken som jag kan tänka mig!


Ljust och fint....

 

Häftigt, känns lite nytt....

  

Lantlig känsla.....  

Ja vi får se viket det blir, kanske hittar ngt annat oxå som känns intressant....


Vi har ju ingen brådska  men det är kul att kolla...


Tjingeling ses snart igen!

 
 
Marie JB

Marie JB

13 januari 2011 18:57

Jag röstar på kök nr1 eller nr2 som har släta luckor. Sen röstar jag på bänkskivor i något "underhållsfritt" material, då träskivorna kan suga vatten/kondens från kranen, så träet mörknar och blir fult. Det har hänt hos en släkting till mig.
Vi har luckor som liknar kök nr3 och det fastnar bara en massa "fett med tillbehör" i spåren som är skitsvårt att få bort, så jag håller på och tjatar till mig släta luckor, men det går trööööögt. (Jaja Lasse, jag vet att det kostar pengar, att det finns andra saker här i huset som går före, bla, bla bla.....) ;-)
Sen gillar jag knoppar/handtag i rostfritt/borstad stål, så nice!
Kram Marie

http://www.smartchoice.nu

 
Ingen bild

Syster Yster

13 januari 2011 20:03

Helt klart kök 1. Precis så tänker jag mig ert kök där ute vid havet. /Kramis

 
Anneli

Anneli

13 januari 2011 21:52

Jag gillar kök nr 1 Har själv funderat på det till vårat kök:) Men underhållsfria bänkskivor!

Det ska bli riktigt roligt och intressant att få följa med i eran paradis dröm!

Nä, nu ska jag mysa upp i soffan och ta mig en natta macka...

Sov så gott! Kram

http://pottipotti.bloggplatsen.se

 
carolin

carolin

13 januari 2011 22:21

hej! åhh vad avis jag blir.. Jag vill också bygga!! Gud vad vackert det kommer bli..
//CArro å Danne

http://www.gabbes-hundar.blogspot.com

 
Inger & Arragon

Inger & Arragon

16 januari 2011 11:25

Släta ljusa luckor är väl alltid snyggt, fram för allt så ska det vara lätt att hålla rent, bänkskiva kan man alltid ta i ett annat material för att bryta från luckor. Gå på din första magkänsla den brukar vara bäst. Lycka till.

http://hem.passagen.se/arragon

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

19 februari 2011 13:34

Hejsan på er!
Hoppas allt är bra med er i kylan,nej nu vill man ha vår o värme därtill.
Gillar faktiskt kök nr.2 stilrent o snyggt o ser lätt ut att hålla rent.Sen gillar jag köksön,vill jag också haaaaa.
Vi har ju träbänkar i ek som är inoljade,men det funkar inte bra så fort man ställer ett glas eller dylikt som det är vatten på så blir det bestående fläckar.
Så nu har jag slipat o båtlackat några av bänkarna oj vad det var bra,bara att torka av inga fläckar.
Men ha det nu så gott,o stora kramizen till er.
Ska bli kul att följa bygget,så nu får vi hoppas på snabb snösmältning.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Husfolket - 9 mars 2012 19:14

                 

Av Husfolket - 17 februari 2012 19:46

  Här vare vinter här vare glatt...     Härligt härligt men farligt farligt!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Av Husfolket - 17 januari 2012 18:56

Så är nu gamla huset rivet och vi har flyttat in... Bilder...lite nostalgisk blir man allt, fast bara lite:) Startar med den underbara solnedgång som jag fotade en lördagmorgon...                   Avslutar med den underbara utsikten i...

Av Husfolket - 17 juli 2011 16:47

Det står inte på nu förrän det är dags att flytta in...vi har tjuvstartat men vi väntar på att kök och badrum ska bli klar.    Vardagsrum med havstema...   Gammelstugan skymtar...ska rivas.    Sovrum...skogstema!    Härlig garderob...  ...

Av Husfolket - 25 juni 2011 16:38

Lilla Huset i Saltviken håller nu på att bli färdigt   Vi har valt tapeter, golven är ilagda. Köket är beställt och kommer till veckan, sovrumsgarderoben kommer nästa fredag så då har vi att göra den helgen...              Förstukvisten är så ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kul att just du hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards